site-aimee_v3_1911x400px
PROIECTELE NOASTRE 2017-06-08T16:36:44+00:00

Aici puteti gasi proiectele AIMEE

Print Digital – Creatie si productie publicitara

Show more

Site C.M.V. Pancontstruct

Pentru clientul nostru, C.M.V. Panconstruct Bucuresti am realizat site de prezentare, cu posibilitate de completare informatii de catre client.

Am incercat sa punem accentul pe traditia in constructii a familiei Nicola si pe experienta in proiecte mari in Romania si Germania.

Site-ul este realizat in Wordpress si optimizat SEO.

Show more

Pagina Web Spital Lotus

Un proiect foarte interesant in care am incercat sa implementam un design nou si placut utilizatorului. Am plecat de la o pagina veche de internet, neactualizata, in care se gaseau foarte multe greseli de validare css si care nu era deloc optimizata seo.

Am adus site-ul pe prima pagina in google la cautare dupa "maternitate ploiesti".

A fost un proiect de pagina web ce a durat aproximativ 40 zile lucratoare.

Sedintele foto au fost facute de Florin Ionita - fotograf profesionist.

 

Show more

Pachete informative Novonordisk

Pentru compania farmaceutica Novonordisk am realizat 4000 de pachete informative compuse din cutii personalizate in interiorul carora au fost incluse glucometre si brosuri educationale pentru pacienti. Acestea au fost destinate promovarii exclusiv in randul specialistilor, fiind distribuite medicilor din intreaga tara, urmand ca acestia sa le ofere pacientilor.

Cutiile care au constituit suportul pentru materialele informative au fost realizate din carton microondulat alb, printat in doua culori.

Brosurile au fost realizate pe suport de hartie lucioasa, fiind personalizate in concordanta cu brandul corporativ(sigla companiei si culorile reprezentative) si subiectul abordat:Diabetul zaharat. Astfel, acestea au inclus informatii importante referitoare la tratament, completate de imagini sugestive, iar pe coperta spate a fost atasat un mic jurnal care sa le permita pacientilor sa consemneze detalii cu privire la tratamentul urmat.

Show more

Invitatii simpozion Amgen

invitatiile personalizate pentru simpozionul sustinut de compania Amgen in cadrul Congresului National de Reumatologie 2013 au fost imprimate digital pe carton alb, iar plicurile acestora au fost realizate din carton colorat si decupate intr-un mod deosebit, fiind legate cu o panglica satinata de culoare verde. Modul de legare a panglicilor face o trimitere subtila la forma coloanei vertebrale, intrucat strategia comunicationala s-a axat pe elemente precum: miscare, ritm, dinamism. S-a mentinut aceeasi paleta cromatica : verde, albastru, alb si astfel, s-a obtinut o comunicare a brandului coerenta si consistenta.

Show more

Stand Expozitional Prolia

Conceptul care a stat la baza proiectarii standului a fost "Ritmul vietii cu Prolia" si a urmarit prezentarea vietii unei paciente in propria sufragerie si gradina. Standul a fost realizat din structura metalica si plexiglas si a fost prevazut cu doua casete luminoase cu mesaje informative si doua plasme.

Ne-am dorit sa punem accentul pe crearea unei experiente memorabile pentru vizitatori, de aceea am realizat un decor cu totul deosebit, cu elemente care sugereaza o atmosfera calda si primitoare. Prezenta plantelor si a gardului viu reprezinta libertatea, armonia si echilibrul pe care Prolia le poate oferi pacientelor, iar elementele decorative utilizate fac parte din activitatile cotidiene ale fiecarei femei si de aceea asigura un climat de incredere si sentimentul de identificare cu "ritmul vietii" sugerat.

Show more

Mape Notes Prolia

In cadrul Congresului National de Endocrinologie 2013, compania farmaceutica Amgen a participat cu un simpozion prin intermediul caruia a ales sa promoveze produsul Prolia. Pentru aceasta, noi am realizat sute de mape notes personalizate care au fost oferite medicilor participanti. Si cand spunem "realizat", ne referim atat la conceptul grafic, cat si la productia efectiva. Acestea au fost create in concordanta cu imaginea si valorile brandului promovat, iar grafica pe care am conceput-o exprima intru totul dinamismul sugerat si de sloganul - "Ritmul vietii cu Prolia". In crearea acestui concept, am tinut cont de grupul tinta caruia i se adresa produsul- femeile- si de beneficiile promovate: o viata activa, flexibilitate, libertate de miscare, armonie cu natura.

Mapele au fost prevazute cu coperti cartonate, iar paginile din interior au fost realizate din hartie lucioasa calitativa. Ca sistem de prindere, s-a optat pentru clipsuri circulare metalice, care asigura o buna flexibilitate, intrucat permit atat adaugarea, cat si desprinderea cu usurinta a filelor.

Show more

Clipboards Amgen

Clipboard-urile pe care le-am realizat pentru compania Amgen au fost distribuite specialistilor prezenti la simpozionul sustinut de echipa de Oncologie in cadrul Congresului Anual al Societatii Romane de Radioterapie si Oncologie Medicala.

Clipboard-urile duble au fost realizate din carton rigid plastifiat, au fost prevazute cu un mecanism metalic si au fost printate in interior si in exterior.  Grafica reprezinta o secventa ADN, iar cromatica utilizata- diverse nuante de albastru- completeaza perfect identitatea brandului.

Show more

Campanie Hiv Street Art

Pentru colaboratorii nostri, echipa UNOPA, am desfasurat proiectul Hiv STREET ART,

Gasiti comunicatul de presa aici: HIV STREET ART, o campanie de informare şi educare... ALTFEL
Bucureşti, 10 ianuarie 2014
Aflați la vârsta tentațiilor, tinerii reprezintă categoria de populație cu risc major de infectare cu HIV. Pentru ca ei să fie bine și corect informați cu privire la această afecțiune, dar și pentru a conștientiza nevoia testării HIV, UNOPA, în parteneriat cu Institutul Național de Boli Infecțioase "Prof. Dr. Matei Balș" și Fundația "Prof. Dr. Matei Balș" va derula începând din luna decembrie, timp de un an de zile, Campania națională de informare și educare numită HIV STREET ART.
Campania debutează astăzi, 10 ianuarie 2014, orele 10.00 cu un eveniment pe stradă, lângă panourile cu mesajele campaniei, la care vor participă prof. dr. Adrian Streinu-Cercel, (Manager INBI Matei Bals), psih. Odette Chirilă, (INBI Matei Bals), Iulian Petre, director executiv UNOPA. Invitații vor avea scurte prezentări despre campanie și vor răspunde la întrebări.
HIV STREET ART este un proiect inovator și diferit de toate proiectele de până acum!
Arta urbană a fost aleasă drept instrument de transmitere a mesajului pentru că prin imagini vizuale, mesajul este mai accesibil și mai de impact, arta urbană, sub toate formele ei, de la graffiti, street dance, până la teatrul de stradă identificându-se cu publicul țintă.

Astfel, HIV STREET ART se adreseazã atât tinerilor expuși la risc - cei care au contacte sexuale neprotejate, au multipli parteneri sexuali, sunt homosexuali, sunt consumatori de droguri injectabile, şi-au făcut tatuaje sau au avut de curând boli cu transmitere sexuală (BTS), cât și tuturor celorlalți tineri care trebuie să ia decizii în cunoștință de cauză.

HIV STREET ART este, de fapt, o POVESTE! Povestea unei tinere infectate cu HIV! Această poveste este transpusă, cu ajutorul graffiti, pe 5 panouri care ilustrează etapele vieții tinerei, de la comportamentul la risc, testare, aflarea diagnosticului, stigmatizarea și autoizolarea, și până la acceptarea bolii și a tratamentului care o vor duce către o viață normală, cu o familie fericită și cu copii sănătoși.
Cele 5 panouri de graffiti cu scene din viața tineri vor fi expuse, urmând ca al șaselea panou să fie creat în fiecare dintre orașele participante, fiecare participant putând să își

 

exprime gândurile folosind arta grafitti. Tot la fața locului vor avea loc activități artistice precum: teatru stradal și street dance.

MESAJELE pe care le transmite această poveste sunt despre: recunoașterea comportamentelor la risc, testarea, în cazul comportamentului la risc, acceptarea diagnosticului, a bolii deci, și a tratamentului, viața merge mai departe cu HIV, persoanele infectate pot duce o viață normală, pot să-și întemeieze o familie, să aibă copii sănătoși.

"Lecția învățată trebuie să fie aceea de a ne proteja pentru a evita riscul de infectare.
HIV STREET ART va porni în caravană în alte oraşe mari din ţară. Caravana va poposi câte 3 zile în fiecare oraș, în zone pietonale cu trafic important, și va desfășura tot felul de activități de informare la fața locului. Voluntari UNOPA vor fi prezenți și vor oferi detalii despre panourile expuse, relatând povestea tinerei și transmițând mesajele campaniei și oferind flyere cu informații pentru tineri", a declarat Iulian Petre, director executiv UNOPA.

În București, programul manifestărilor este următorul: vineri, 10 ianuarie 2014 - orele 10.00 - 15.00, sâmbătă 11 ianuarie 2014 - orele 16.00 - 21.00, duminică 12 ianuarie - orele 16.00 - 21.00.
Pentru detalii suplimentare, declaraţii, îl puteţi contacta pe dl. Iulian Petre, director executiv UNOPA, tel. 0724.355.878.

A fotografiat pentru noi: Catalin Cazacu

Concept eveniment: Aimee Advertising