site-aimee_1100x400px_v2_servicii
Focus grupuri si cercetari de marketing 2017-12-22T12:59:51+00:00

Focus grupuri si cercetari de marketing.

Am vazut la clientii nostri ca au folosit sistemul de televoting pentru a:

  • colecta date într-un context social (« natural » sau construit) care utilizează dinamica grupului pentru construcţia răspunsurilor
  • experimentele pe grupuri de persoane arata cai de rezolvare a problemelor si idei not ce pot fi votate cu ajutorul sistemului de televoting
  • interacţiunea si dinamica grupului au stimulat răspunsurile – sistemul de televoting a fost setat si sa arate cine ce a raspuns si anonim
  • sistemul de televoting a masurat perceptia asupra a teme sau aspecte noi, care nu au mai fost cercetate în populaţia respectivă (funcţie de explorare ;
    e mai puţin

utilizat în aprofundarea informaţiei sau testarea de ipoteze)  In functie de dorinta dvs putem seta sistemul de televoting sa ofere orice functie de vot pe care o doriti (grupuri deschise sau anonime)