Standuri expozitionale

Cu peste 12 ani experienta in domeniul productiei publicitare, aimee va pune la dispozitie experienta si tehnologii de ultima generatie in vederea realizarii standului expozitional personalizat ce evidentieaza valorile companiei si strategia de marketing propusa.

Cafea personalizata

Fie ca vorbim despre o aniversare a companiei, o receptie, un congres, conferinta, lansari produse sau trade shows, majoritatea dintre noi ne incepem ziua cu o cafea. Daca iti doresti un eveniment personalizat si unic, surprinde-ti colegii, colaboratorii, clientii cu o cafea personalizata cu sigla evenimentului, a produsului sau cu diferite texte predefinite (Ex: simpozionul nostru incepe la ora… in sala…).

SISTEM 

TELEVOTING

Ce este un sistem de televoting?

Un sistem de televoting este un mijloc prin care audienta devine implicata in desfasurarea evenimentului.
Am folosit de mai multe ori pentru clientii nostri un sistem de televoting pentru:

  • Conferinte medicale
  • Traininguri de vanzari
  • Seminarii de marketing
  • Prezentari simple
  • Cercetari de marketing si focusgrupuri
  • Alegeri interne
  • Expozitii
  • Lansari de produse

Sistemul de televoting este folost in sali mari de conferinte cu 2-500 participanti sau in spatii mai mici pentru focus-grupuri.
Folosim acest sistem de sondare a participantilor incepand cu 2010.
In paginile acestui site nu veti gasi o insiruire a caracteristicilor sistemului de televoting, ci doar ceea ce am facut pana acum pentru clientii nostri. Avem increderea si perceptia fata de clientii nostri ca sunt pregatiti, informati si stiu ce sa ceara de la noi. La clientii ‘open mind’ venim cu idei interesante in legatura cu intreg proiectul, extinzand puterea sistemului de televoting si in afara salii de conferinta. Nu ati vrea si un quiz electronic avand cadouri la stand, sau la punctul de informare?

Televoting pe telefonul mobile

De multe ori doriti sa oferiti participantilor la eveniment o experianta cat mai frumoasa si simpla, cu care ei sa fie obisnuiti.
Pentru ca partea de televoting este inclusa in multe evenimente, va propunem posibilitatea de a vota direct de pe telefonul mobil.

Pentru mai multe detalii, va invitam sa ne contactati.

Ce au obtinut organizatorii care au beneficiat de un sistem de televoting?

    • rapoarte detaliate in urma folosirii sistemului de televoting
    • posibilitatea de a seta raspunsurile sistemului de vot sa aiba multiple optiuni (maxim 25)
    • implicarea participantilor in desfasurarea conferintei
    • aflarea raspunsurilor la intrebarile supuse televotingului – foarte repede
    • extinderea puterii prezentarilor in Powerpoint

Cateva repere pentru succesul evenimentului in care se foloseste sistemul de televoting.

  1. pentru ca se investesc bani multi, timp si personal pentru crearea de evenimente corporative, sesiuni de intruire si alte intalniri de mare amploare trebuie sa va asigurati ca prezentarile sunt urmarite de cat mai multi oameni iar publicul nu este decuplat, asteptand pauza.
  2. Sistemul de televoting poate schimba intreaga atmosfera dandu-i o tenta mult mai dinamica.Astfel se poate realiza o bucla de feedback intre prezentator si participanti si se poate stimula interactivitatea si explorarea de idei noi.
  3. Rezultatele sistemului de televoting sunt cuantificabile. La fel si rezultatele prezentarii dvs. Un sistem de televoting poate duce la o comunicare mai buna, la intelegere mai profunda a perspectivei participantului si la aducerea lui catre rezultatul dorit.
  4. Sistemul de televoting creaza conectare. Datorita interactivitatii, participantii si un sentiment mai mare de apartenenta, prietenie, intelegere si experienta comuna.
  5. Sistemul de televoting este eficient. Rezultatele sunt afisate mai repede decat folosind orice alta metoda.
  6. Sistemul de televoting reduce costurile. Afisand raspunsurile foarte repede, participantii nu mai trebuie sa astepte inca o ora/o zi, sau nu trebuie sa faca inca un drum pentru aflarea rezultatului.
  7. Sistemul de televoting ofera raspunsuri acceptate. Participantii vor fi convinsi mult mai usor de veridicitatea raspunsurilor in momentul in care sunt intr-o sala si vad raspunsurile pe loc.

Utilizarea sistemului de televoting la conferinte medicale.

Clientii nostri din domeniul farma au solicitat de multe ori sistemul de televoting pentru a transforma prezentarile Powerpoint in instrumente ce capteaza interesul si fac sesiunile interactive.
Intotdeauna am facut un review al prezentarii inainte de a incepe conferinta si am verificat impreuna cu reprezentantul companiei farma functionarea tehnica a sistemului de televoting.
Avand in vedere ca suntem agentie de publicitate si lucram foarte mult cu farma, am verificat si respectarea codului ARPIM in intrebarile adresate.
Organizatorii au prezentat studii de caz, proceduri si substante active noi, aplicarea la alte arii terapeutice a medicamentelor si au sondat participantii cu ajutorul sistemului de televoting observand daca acestia isi schimba perceptia si in ce masura.

Per ansamblu, utilizarea sistemului de televoting la conferinte medicale va aduce urmatoarele avantaje:
evaluarea perceptiei initiale (inainte de televoting)

  • evaluarea schimbarii perceptiei (dupa utilizarea sistemului de televoting);
  • interactivitatea prezentarii;
  • disponibilitatea rapoartelor pentru studiere dupa eveniment;
  • includerea rezultatelor de vot in prezentari interne catre BUM & up.

Utilizarea sistemului de televoting la traininguri (vanzari si marketing)

In cadrul trainingurilor, relatiile intre participanti sunt mai deschise si sistemul de televoting poate fi folosit cu succes la implicarea participantilor
la interactivitatea trainingului.
Se pot observa si masura care sunt tehnicile insusite si la care mai trebuie lucrat cu participantii.
Din ce am vazut, la trainingurile si workshopurile la care am oferit sistemul de televoting, s-a inceput prin masurarea nivelului de cunostinte si tehnici insusite, iar in urma raspunsurilor s-a ajustat si continutul cursului.

Sistemul de televoting poate masura foarte usor raspunsurile la teste si concursuri deschise sau pe echipe.

Focus grupuri si cercetari de marketing.

Am vazut la clientii nostri ca au folosit sistemul de televoting pentru a:

  • colecta date într-un context social (« natural » sau construit) care utilizează dinamica grupului pentru construcţia răspunsurilor
  • experimentele pe grupuri de persoane arata cai de rezolvare a problemelor si idei not ce pot fi votate cu ajutorul sistemului de televoting
  • interacţiunea si dinamica grupului au stimulat răspunsurile – sistemul de televoting a fost setat si sa arate cine ce a raspuns si anonim
  • sistemul de televoting a masurat perceptia asupra a teme sau aspecte noi, care nu au mai fost cercetate în populaţia respectivă (funcţie de explorare ;
  • e mai puţinutilizat în aprofundarea informaţiei sau testarea de ipoteze)  In functie de dorinta dvs putem seta sistemul de televoting sa ofere orice functie de vot pe care o doriti (grupuri deschise sau anonime)

Alegeri interne

Aici am oferit suport tehnic pentru un singur eveniment de acest fel. In principiu, au fost mai multe slide-uri in Powerpoint, fiecare cu mai multe intrebari la care s-a votat.
Raspunsurile s-au notat. Pentru ca tot clientii care au vazut acest capitol intreaba de rezultatele televotingului va putem spune: “mai departe, nu stim ce s-a intamplat :)”

Expozitii si lansari de produse

Cu ajutorul sistemului de televoting clientii nostri au aflat date folositoare despre perceptia publicului asupra produsului lor, prin feed-back-ul oferit.

Televoting pas cu pas

  • solicitati oferta de pret de la noi;
  • in situatia in care oferta noastra pentru sistemul de televoting este buna sau va inspiram mai multa incredere,… trecem mai departe :);
  • semnam contract;
  • semnam anexa ce include: costul inchirierii sistemului de televoting, costul deplasarii (daca e cazul), costul telecomenzii pierdute (se intampla deseori, din pacate);
  • asteptam de la dvs. prezentarea cu 7 zile inainte de eveniment. De obicei ajunge cu 24 de ore sau mai putin;
  • facem programarea powerpointului cu putin ajutor din partea dvs (sa ne asiguram ca am inteles bine. Uneori termenii medicali din prezentarile de televoting trebuiesc traduse si in limbajul nostru tehnic);
  • verificam ca e totul ok, sa nu va reclame cineva la ARPIM;
  • cu 2-3 ore inainte de eveniment instalam la locatie si facem o verificare de functionalitate;
  • aducem cu noi colegi care sa ajute la distribuirea si, mai ales, recuperarea telecomenzilor;
  • se desfasoara evenimentul;
  • in timp ce primiti felicitari de la colegi pentru prezentare ajunge pe emailul dvs. arhiva cu raspunsurile date;
  • emitem factura;
  • dumneavoastra, multumit de colaborarea cu noi, ne intrebati: Dar… nu faceti si (grafica, tipar, promotionale, agende, tipar digital, organizare evenimente etc.)?
  • primiti raspuns pozitiv, lucram pe un proiect cu valoare mica, ne mai intrebati si de alt proiect si… dezvoltam o relatie foarte buna, asa cum facem cu multi clienti.

Sistemul de televoting este compus din:

  • telecomanda wireless cu taste numerice;
  • receiver – care primeste impulsul generat de telecomanda utilizatorului;
  • calculator si soft care interpreteaza raspunsurile televotingului si le transfera in powerpoint.

LINK-URI UTILE

Ai nevoie de o idee sau de un concept pentru un viitor eveniment? 

Multi clienti cumpara de la noi produse. Si mai multi cumpara concepte si implementarea lor. Avem idei inedite si creative pentru orice tip de eveniment sau campanie publicitara. 

Pe langa produse va punem la dispozitie un set intreg de servicii!

Concepte, idei, creatie sunt cuvintele cheie care ne definesc. Insa noua ne place sa facem un lucru de la cap la coada, de aceea va ajutam cu logistica, ansamblare sau montare.

Contacteaza-ne pentru sfaturi utile!

Stim cum sa organizam un eveniment, in special pentru pharma. Ne poti intreba de concepte, locatii, tehnic pentru evenimente.

AIMEE - PRODUCTIE PUBLICITARA SI PRINT INDOOR/OUTDOOR/DIGITAL

Identificat cu sloganul “Noi stim cum!”, Aimee este un vis frumos care a plecat acum 10 ani la drum cu un singur gand – sa faca proiecte frumoase, de calitate, construind in acelasi timp o relatia de durata cu fiecare client in parte.

In timp am incercat mai mult decat tipar si productie publicitara, capatand experienta atat in productia publicitara, tipar, dar si in comunicare, in realizarea de standuri unice si memorabile, cat si in organizarea evenimentelor, de la conferinte la workshopuri, team building-uri sau a evenimentelor nationale.

Va invitam la o cafea sa discutam urmatorul vostru proiect.

CONTACT